Morgonträning

Jag är så tacksam över att vara morgonpigg! Det är verkligen toppen att helt utvilad kliva ur sängen halv åtta en lördagsmorgon. Dessutom är resten av familjen av samma gener vilket ledde till en mysig frukost tillsammans. Klockan nio infann jag mig på Form Falköping för att ösa ur mig energi i mitt favoritpass Functional moves. Bortsett från coren kände jag mig riktigt stark och det är en så härlig känsla!



Nu laddar jag om inför kvällens "Marsnatta" i Alingsås. Eftersom att både förfest och utgång ska ske med min härliga klass så har jag naturligtvis höga förväntningar på kvällen. På något sätt ska jag också lyckas ta mig in på Hotellet där åldersgränsen är 22... Men det löser sig säkert!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0