Klassfest, jobb och lite träning på det - fint liv!

Gårdagens fest med HC var som vanligt helt otroligt bra. Den här gången kom jag dessutom med sista tåget hem och slapp en ofrivillig övernattning i Surte... Den enda bild jag har än så länge är i suddigaste laget, men den beskriver ändå väldigt bra hur gött vi hade det. Party!


Idag har jag haft näst sista simskoletillfället med mina grupper. Alla barn har blivit så duktiga! Det är väldigt roligt när man ser att de verkligen utvecklas. Efteråt passade jag på att simma lite. Tyvärr tycker jag att det är så otroligt tråkigt och enformigt. Jag beundrar verkligen simmare. De lägger så otroligt mycket tid på sin träning och den verkar innefatta väldigt mycket mängdträning. Det måste krävas en enorm inre styrka för att förmå sig till att ligga där i vattnet vecka ut och vecka in. Tacka vet jag löpning, där finns det åtminstone något att titta på!

Missa nu inte Så ska det låta ikväll! (Jag och pappa tävlar sóm galningar mot varandra som vanligt...) Det är helt klart en av veckans höjdpunkter.

Ha det great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0