Idag är en mindre bra dag

Ja idag är verkligen ingen bra dag. Det har absolut inte hänt något särskilt men dagen är ändå väldigt långt ifrån att vara bra. För det mesta brukar jag tränga undan sådant och vara hypad och superglad hela dagarna ändå. Det handlar inte om någon slags förnekelse utan det är bara sån jag är. Lite hypad, smågalen och väldigt glad. Oftast. Sedan kommer dagar som den här äckeldagen - dagar när bägaren rinner över.

Idag känner jag så här:
  • Jag saknar ALLTING som jag inte har
  • Jag värdesätter INGENTING av det jag har
  • Jag kan sitta i soffan och äta digestive med vitlöksost för resten av mitt liv

Återkommer när jag känner mig glad, eller åtminstone lite smårolig igen. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0