Hänt sen sist

Hej. Nu är jag tillbaka här på bloggen efter ett litet (allt är relativt) uppehåll. Inleder med en liten uppdatering om vad livet har haft att bluda på!

  • Jag har fått jobb på Fritidsresor! Den första juni beger jag mig till en ännu okänd destination för att jobba som barnledare på Fritidsresors Blue Star Club. Där kommer jag vara i minst tre månader och sedan har jag möjlighet att fortsätta där i höst och då förhoppningsvis som sport- och aktivitetsledare. GREAT!
  • Jag har blivit singel. Say whaaaaat?! Ja så är det faktiskt. Jag dog naturligtvis lite när det hände. Nu säger jag som Wendel skulle ha sagt - (ev har även Thorsten Flinck sagt det någon gång...) jag reeeeeser mig igen!
  • Hemsedal. Vecka 7 var jag i Hemsedal med det sjukaste gänget på länge. Vi hade det helt enkelt otroligt bra. Jag, Pia, Agne, Anders, Victor, Erik, Filip, Oscar.
  • Skolan äger. Skolan äger och jag äger i skolan. Hör upp nu alla gymnasievänner som ser mig som blond och lite halvkorkad (i och för sig förståeligt). Jag har spikat de TRE senaste proven. Dessutom är min klass helt fantastisk. Det äger.
  • Häsloprojekt på Räddingstjänsten. Jag och Erik har startat upp ett hälsoprojekt med den adminsistrativa personalen på Alingsås Räddningstjänst. Vi inledde med att göra hälsoprofilbedömningar på dem och därefter har vi anordnat ett flertal hälsofrämjande aktiviteter. Det går riktigt bra och det är jätteroligt att få testa sina vingar!
  • Sånglärare för en dag. Jag vikarierade för Charlotte (sånglärare) på musikskolan en dag. Det var verkligen en helt ny erfarenhet och riktigt roligt. Spännande att prova något nytt!
  • Sångsällskapet. Jag har börjat sjunga i Ann-Britts vuxenkör. Jag, Filip och Oscar sänker helt klart medelåldern men vad gör det? Det är otroligt roligt att äntligen sjunga igen!
  • Korthårig. Det höll jag nästan på att glömma. I fredags fick jag en impuls och klippte av mig håret. Det blev en page med kort nacke. Nöjd.

Ja, det var allt för den här gången. Nu är jag back on track!


Kommentarer
Postat av: jenny

Åh vad jag saknar dig! hoppas att du kommer på lördag hihi <3

2012-03-21 @ 21:56:33
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Sofia

go hanna!

2012-03-28 @ 00:15:00
URL: http://sofiakallstrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0