Finfredag!

Dagen började med etikprov. Det är troligen det prov jag lagt minst energi på av alla prov hittills under hälsocoachutbildningen. För att ge en liten hint om min nivå citerar jag mitt svar på sista frågan (det var ett sånt där "tänk-så-mycket-du-kan-prov"). "Det är fel att dopa sig. Gör man det blir det orättvist. Det är som att fuska. Jag hatar fusk. Extra mycket inom idrott. Tack och hej."

Följande lektion ledde jag tillsammans med några klasskompisar ett gympapass och där presterade jag på en betydligt högre nivå. Det var otroligt kul. Tidigare har jag lett mycket vattengympa, vilket är jätteroligt,  men jag trivs ännu bättre med att leda den här typen av pass.

Igår fick jag vara med om något fantastiskt roligt. Det var riktig discodans som gällde. Slutligen hittade jag lite kläder också. De var kanske inte helt rätt men huvudsaken är ju att man försöker gå in för det tycker jag. Så här snygg är min klass.


Dagen kommer fortsätta med en promenad med Martin och därefter lite festplanering med Rebecka. Det blir fint.

Ha det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0