Biggest loser Sverige

Biggest loser är faktiskt det enda program jag har följt under våren. Annars tittar jag inte särskilt mycket på TV. Dels blir jag välidigt imponerad och inspirerad av de förändringar de åstadkommer och dels tittar jag på programmet eftersom att det i mångt och mycket berör den branch jag är i. Som hälsocoach är det vanligt att hjälpa människor med viktminskning, både på grupp- och individnivå. Nu pratar jag självklart om mänsikor som ur hälsosynpunkt är i behov av det. Därför tar jag mycket lärdom av hur de går till väga i programmet eftersom att de enligt mig på många sätt har ett sunt förhållningssätt till vad det innebär att göra en livsstilsförändring. Därmed absolut inte sagt att jag tycker att de gör rätt i alla situationer. Hur som helst, STORT GRATTIS RALPH!



Slejman var min favorit och lyckligtvis hade även han gått ned hur mycket som helst! Linda ägde.

Imorgon ska jag försöka bjuda på en hel del läckra bilder från både klassfest och discodans.

Ha det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0