Vilken dag!

Ja dagen har verkligen varit i särklass, men först vill jag bara nämna att festen igår var alldeles väldans bra! Det känns verkligen häftigt att ha fest med runt 50 anställda inom samma koncern och att dessutom vara på en stor takterass med utsikt över Calan Bosch's hamn. Som vanligt så tog jag alldeles för få bilder men med tanke på att det tar ca 10 min att ladda upp en bild här så gör det inte så mycket. Något ska jag nog ändå kunna bjuda på.

På bilden representeras Sverige, Danmars och Finland.


Nu till denna minst sagt udda dag. Jag har varit på en av de mest fantastiska ridturerna jag någonsin varit med om. Vi red igenom stora naturreservat, på rid- och gångleden Cami de cavalls, på långa sandstränder, ja jag är helt mållös över hur vackert det var! Dessutom uppskattar jag ju ridningen något enormt eftersom att jag numera rider så sällan. En riktig Menorquin har jag minsann ridit på! Även om det inte var heltsvart vilket de egentligen måste vara men för att kunna hålla dem så svarta så kan de bara gå ute på natten. Den här var lite brunare men det var för att han får gå ute på dagen också och det uppskattar jag.

Väl hemma blev det en ganska PMS:ig eftermiddag. Ett tag var jag på väg till sjukhuset för att en tant skrämde upp mig över att jag kunde ha bränt hål på hornhinnan. (Mitt ena öga har runnit från och till sedan igår.) Några googlingar senare bestämde jag mig för att hon säkert överdrev. Istället låg jag någon timma i solen och gick sedan in och åt kvällsmat på rummet utan någon vettig förklaring till varför jag inte var på buffén. (PMS som sagt.)

Träningen gick tyvärr väldigt dåligt. Jag har varit så glad och tacksam över att jag har en stark och frisk kropp som fixar mina morgonträningar och ger mig energi hela dagarna. Idag var det tyvärr inte alls så. Det positiva jag fick ut av det var att jag faktiskt har lärt känna min kropp bra nu. Jag hade planerat 3 cirklar styrka med körde bara två för att kroppen faktiskt sa stopp. Istället joggade jag en liten sväng och sedan sprang jag rakt ut i havet. Där låg jag i säkert en kvart och glömde helt av hur dåligt träningen hade gått. Det var inte alls så kallt som alla har sagt! Att bada efter träning ska bli min nya tradition. Jag hade en hel strand för mig själv och det var helt otroligt härligt! Jag var i eufori. Eller något i den stilen.

Imorgon väntar MASSOR av jobb men det ska bli kul för på lördag öppnar Bamseklubben och Superkids! Ha det superbra mina godingar! Vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Låter helt fantastiskt! Vilken upplevelse du är med om :) Går in varje dag på din blogg för att se om du skrivit något. Kämpa på med träningen. Kramar

Svar: Men vad kul att höra! Jag läser din med vet du! Tack göllet :D
Hannas happenings!

2012-06-15 @ 08:15:45
URL: http://pialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0