Vad håller jag på med?

Idag har jag varit ledig. Har absolut fått väldigt många bra grejer gjorda, verkligen.
 
Det här var planen:
 
  • 06.00 gå upp och klä mig för träning
  • 06.30 träna
  • 08.00 äta frukost
  • 08.30 vandra ca 1 mil till en fin strand
  • 15.00 vandra tillbaka
  • 17.00 tvätta + sätta upp tvättlina m.m.
  • 19.00 äta middag och chilla
Så här blev det:
 
  • 06.00 gick upp UTAN att ta på mig träningskläder
  • 06.30 lägger mig i sängen igen och kollar på youtubeklipp
  • 08.00 för sent för träning, äter frukost istället
  • 08.30 lägger mig i sängen igen. Äter jordgubbar och kollar på massa ovärda grejer på datorn.
  • 11.30 Åker med de som har jobbat till poolen på deras siesta
  • 15.30 Går hem
  • 16.00 Lägger mig i sängen igen och äter jordgubbar.
  • 19.00 Undrar var sjutton jag har hållt på med idag? Har varken ätit lunch eller middag, däremot 30 000 mellanmål såsom frukt, nötter m.m. Har inte tränat. Har inte tvättat. Har absolut inte vandrat.
Åååååh, vad jobbig jag är! Nu måste jag ut i 33 graders värme istället för de 26 grader det var imorse när träningen egentligen var inplanerad. Tvätta kan jag väl göra nästa år eller så, jag är ändå en rätt ofräsch människa så det är nog ingen som skulle lägga märke till om jag stinker lite mer än vanligt. Eller kanske ändå, blir ju ganska svettigt här om man säger så... Äsch, nu måste jag ut och röra på mig och det är sannerligen inte en minut för tidigt!
 
PS. Har hört från säkra källor att Jonas Fronth höjer standarden på Skara Sommarland med 83%. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0