Fina fiskar och båtlängtan

Vi har haft en fin eftermiddag här, fiskarna och jag. Snorklingen var toppen. Det bästa var att utrustningen fungerade och nu när jag vet att jag kan lita på att cyklopet är tätt m.m. så kan jag våga mycket mer nästa gång. Det är verkligen fridfullt att låtsas vara en fisk för ett tag. Lite som att komma till en annan planet...

Efter snorklingen solade jag på en klippa och lät vågorna skölja över benen. Jag kan fortfarande inte förstå att jag har det så här bra, att jag faktiskt bor på den här fantastiska ön. Efteråt packade jag med mig en liten picknick och satte mig vid hamninloppet och kikade på alla båtar. Jag som är mer eller mindre uppvuxen på sjön skulle ge mycket för att få åka med någon här någon gång. Jag får jobba på att bli tight med någon fiskare här kanske!



Ha en härlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0