Midsommar!

Vi firade midsommar redan i onsdags här i Cala'n Bosch. En mycket trevlig tillställning vill jag lova. Idag ska vi ha midsommarfirande på hotellet. En liten midsommarstång är uppsatt och den ska kläs med grönt papper och pappersblommor. Hela Menorca är något slags naturreservat så det är förbjudet att plocka blommor här.


För övrigt så har min överansträngning i en extensormuskel på höger underben kommit tillbaka. Det är väl skit att man inte ska kunna träna ordentligt! Jag vet att jag sprungit mycket nu det senaste, men det är ju det jag vill! Har tagit reda på att liniment heter linimento på spanska så jag ska  ge mig iväg på jakt efter det för att döva smärtan lite. Ingen löpning trots vilodag igår, det får bli styrka idag! Dock utan spänst, allt för att spara min stackars lilla muskel...

Ha nu en fantastisk midsommarafton!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0