Live from Mallorca

Vädret är bäst. Vi har massor att göra men ändå kan jag inte förstå att jag faktiskt är här och jobbar. Jag springer runt i slappa träningskläder bara för att jag älskart och svettas som en get inuti bamsedräkten. Imorgon bär det av mot Menorca och då börjar det på riktigt!

Utsikten från det stora fina hotellrum jag bor på är helt fantastisk, dock har jag inte hunnit med att ligga i solen i mer än någon timma... Men lediga dagar kommer väl så småningom!


Jag har även...
  • Varit Bamse in his magic parade
  • Planerat asasketasupermycket med Lisa
  • Varit med i Bamseklubben och Superkids
  • Varit Bamses roodie
  • Diskat i showergel
  • Börjat blöda i min iver att vinna över ett barn (ja det är sant...)
  • Handlat konstig och okonstig mat
  • Ofrivilligt ätit buffé utan att betala för mig.
  • Gått ut och ätit med för lite pengar med mig (vid ett annat tillfälle...)

Ja det var väl det. Åter till jobb nu, vi hörs naturligtvis snart i gen! :)



Kommentarer
Postat av: Daniel

Väldigt vad du göt

2012-06-05 @ 13:25:21
URL: http://nextinfootball.se/quality/
Postat av: Daniel

Väldigt vad du göttar dig Hanna! :) *

2012-06-05 @ 13:25:58
URL: http://nextinfootball.se/quality/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0