Jonas gästblogg 1.0

Tjatja Bloggen.



Jag heter Jonas Fronth är 20 år och bor i den underbara staden Falköping.

Detta är mitt första gästbloggsinlägg någonsin. Detta har jag lite prestationsångest över. Men jag kommer att kämpa. Jag och bloggens underbara ägare Hanna har träffats idag för att fira(?) hennnes flytt till Spanien. Vi firade  genom att äta en underbar fruktsallad gjord av Hanna. Jag hade även köpt en utflyttningspresent som bestod av svenska jordgubbar som vi kalasade på. (För svenska jordgubbar finns inte i Spanien eller.....)

Vi har även spekulerat i framtida yrken för mig och även i framtida fru(ar). Hanna tyckte jag skulle bli djurparskötare(myt), brandman, sportbutik eller möjligtvis idrottslärare.
När det gällde framtida fru(ar) kom vi inte framm till så mycket. Så om någon känner sig manad får personen gärna höra av sig till HANNA så vidarförmedlar hon det till mig. 

Men nu får jag snart ta och avrunda innan alla slutar läsa ( vilket ni säkert redan gjort). Men jag vill önska Hanna all lycka till med sitt jobb som barnklubbsledare aka (also known as) gå runt i bamsedräkt hela dagarna. Jag hoppas att hon trivs bra, men inte för bra så hon aldrig kommer tillbaka till Falköping igen. Fast om hon skulle trivas så att hon väljer att inte komma tillbaka hit så blir jag glad för hennes skull då med typ som "är magen glad är människan bra".

Det var allt för mig.

NU FÅR NI SE TILL OCH ÄGA!!

/jonas

Kommentarer
Postat av: JÖRGEN

KUNG DU JONAS

2012-06-01 @ 15:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0