Hög på endorfiner

Jag känner mig fortfarande hög på endorfiner sedan gårdagen träningspass! Jag, som trodde att löpning var det bästa som fanns, hade glömt bort hur fantastisk känslan efter ett riktigt styrkepass är. Jag provtränade i ett gym här igår och trots att det var långt ifrån den kvalité jag är van vid, så gick passet riktigt bra. Kroppen var såklart jättetrött efteråt men ändå kändes det som att jag svävade fram! Snacka om lyckorus!!! Kanske bör omvärdera min löpsatsning? Särskilt med tanke på mina skador...

Igår eftermiddag var jag lite deppig. Hade inte kunnat löpträna pga skador, längtade hem, m.m. Det enda som krävdes för att jag skulle gå från noll till hundra var det där passet. Att jag tog tag i mig själv, letade upp gymmet, körde hårt och målmedvetet och fokuserade på det jag gjorde. Jag är helt otroligt tacksam över de kickar träning kan ge. Vilken grej! Ett tips från mig är därför att kämpa för att ta det där steget som krävs för att komma iväg till träningen - det är verkligen värt det!

Nu är jag nyss hemkommen från den fantastiska frukostbuffé jag äter varje dag. Idag intogs den efter en timmas promenad i underbar natur och smakade därför extra gott.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0