Hannas exceptionella Menorcaguide

Efter några veckor här på mitt kära Menorca tänkte jag att det börjar bli dags för mig att ge er min snabbguide. Som vanligt slänger jag upp några punkter och relevansen avgör ni själva!

  • Den lokala osten bjuds på var du än kommer
  • Likaså den lokala korven
  • Likaså deras nationaldryck gin
  • Likaså deras lokalproducerade vin
  • Jag har varit på både gin- och vinprovning. Vad jag gjort där? –Ätit lokal ost såklart.
  • När jag säger att de alltid bjuder på detta så menar jag verkligen alltid. Exempel är ridutflykt, båtutflykt, guidade bussturer, på alla restauranger, på hotellen osv.
Jag har till och med sett dem göra sin berömda ost...



Jag förväntar mig att ni fick ut extremt mycket av denna utförliga Menorcaguide!

Jag gillar ost. Och korv. Men mest ost. Alltså gillar jag Menorca. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0