En ö i havet

Nu har jag internet! Tidigare kände jag mig lite som en lightversion av Steffi i "en ö i havet". Har ni läst den boken? Okej, mina föräldrar var inte fångar i koncentrationsläger, men förutom det så fanns det faktiskt vissa likheter!

  1. Jag var på en ö i havet.
  2. Jag hade ingen kontakt med omvärlden.
  3. Jag förstod inte språket.
  4. Jag lyssnade på radion varje kväll för att höra om de skulle läsa upp min pappas namn. Okej det där var lögn.

Lite likt var det väl ändå?

Nu har jag dock både internet och ett spanskt nummer så det går verkligen ingen nöd på mig! Det gjorde det i och för sig inte innan heller. Snabbversionen är att vädret är nice, jag bor bra, äter god mat, jobbar mest med bästa Lisa och är allmänt nöjd med tillvaron. Uppdateringen kommer att bli bra mycket bättre nu när jag har tillgång till internet, var så säkra. Imorgon startar jag igång med mitt nya träningsprogram och det är jag fett taggad på!

Det blev lite om mycket, något rörigt kanske men det är lite sådan jag är. Nu ska jag på födelsedagsfest, tjolahopp!

Förresten! Jag har köpt en häst till Ellen också. Han heter Lombre.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0