Det svider

Nu har jag just sänt iväg ett mail som sved ganska rejält måste jag säga. Jag har varit kluven inför detta väldigt länge och har haft jättesvårt för att bestämma mig. Nu är det i alla fall gjort. Jag tackade precis nej till ett toppenerbjudande om att komma hem till Sverige i höst och bli crossfitinstruktör för att istället göra ännu en säsong på Fritidsresor. Jag får helt enkelt hoppas att jag kan få något liknade erbjudande den dagen jag väljer att komma hem till Sverige igen. Det hade varit så otroligt roligt, men det känns ändå mer (om än lite) rätt att stanna på Fritidsresor. Jag har nämligen fått en tillsvidareänställning här.

Hur som helst, nu ska jag ut och kötta backintervaller innan jobbet. Det blir bra det.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Pia

Men det är ju fantastiskt!! Grattis till tillsvidareanställningen :D Såklart du ska köra en säsong till. Du har ju en utbildning i ryggen och folk lär behöva röra på fläsket oavsett när du kommer hem. Om tjänsten inte finns kvar får du skapa en själv - mepp pepp! Kramar :)

Svar: Tack Pia! Vad fantastisk du är! Ja jag har bestämt mig för att leva efter att jag varje dag ska vakna och längta efter att gå till jobbet. Jag tror verkigen inte att det är orimligt så jag kör på tills jag inte känner så längre :) massa kramar!!!
Hannas happenings!

2012-06-20 @ 11:00:01
URL: http://pialovisa.blogg.se
Postat av: Petra

åååhh grattis hänny!

2012-06-30 @ 20:23:07
URL: http://petradenise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0