Det SKA vara svettigt!

För att få till träningen här i värmen får man ha ganska bra planering. Det är sannerligen en utmaning för mig som är en ganska oplanerad och impulsiv människa. Jag tror dock att jag har börjat forma rutiner som kan fungera. Det kräver såklart lite extra uppoffring att gå upp en timme innan träningen för att hinna äta ett litet mellanmål tillräckligt långt före ett intervallpass till exempel. Jag äter dock inte före varje pass men jag skulle aldrig köra ett tufft högintensivt pass på morgonen utan energi i kroppen. Det skulle bli alldeles för nedbrytande. Det är förövrigt nästan endast på morgonen det fungerar att träna här på grund av värmen och varmare kommer det bli!

Jag tänkte berätta mer om mål och träningsupplägg i ett kommande inlägg. Tills dess får ni njuta av en härligt (definitionsfråga) svettig bild från gårdagens intervaller.


Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: jenny

Niiiice svettis!!



saknar dig <3

2012-06-13 @ 00:30:34
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0