Tack för att du kom tillbaka kära energi

Som ni har märkt så har det varit väldigt tomt här i en veckas tid. För att kort sammanfatta vad det har berott på kan jag säga att jag inte haft en endaste gnutta energi. Och att skriva massa trista blogginlägg om hur deppig jag är, det är inte riktigt min grej.
 
Men nu sitter jag här hur nöjd och glad som helst. Jag har hittat vägar att komma runt min skada (som kanske har varit det jag deppat mest över) och har äntligen tränat hårt och bra igen. Igår var jag på en superhäftig mountainbikeutflykt och nu är jag nyss hemkommen från ett egenkomponerat styrkepass där jag bl a körde utfallsgång tills jag ramlade ihop. = Nu går jag som en kärring...
 
Jag har även fått klartecken gällande min semesterresa och vet att vecka 34 kommer jag att spendera i Sverige! Desstuom är det bara tre veckor kvar tills min fina familj kommer hit. Och det, om något, ger energi. Jag har desstuom ett toppenjobb och befinner mig på en fantastisk ö så nu har jag lovat mig själv att inte låta någon mer negativ energi komma emellan mig och min positiva sida!
 
 
Ta hand om er, ni är värda att må så otroligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0