Samlar kraft

Idag ska jag äntligen tillbaka till jobbet. Hjärnan är väldigt övertygad om att det kommer gå toppen, men resten av kroppen hänger inte riktigt med. Den har på något vis fastnat i ett zombieläge där energi och kraft är av väldigt stor avsaknad. Det är ganska skrämmande hur några dagars sjukdom kan näst intill förgöra mig! Okej nu kanske jag överdriver lite. Men ett klart exempel är att igår kväll blev jag anfådd av att gå en lugn promenad i 10 min. Hur trist det än är, så är det ju faktiskt inget att gräma sig över! Bit ihop Hanna...
 
Så hur samlar jag nu kraft på bästa sätt? Först och främst behöver jag börja äta regelbundet och bra mat igen. Det kommer hjälpa mycket. Och dricka mycket såklart. Sova lagom är också bra. Det räcker ju för att överleva. I övrigt får jag förlita mig på att barnen ger mig mer energi. Det fixar sig nog det här ändå! Nu ska jag äta frukost för första gången sedan i måndags, bra början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0