Lätt som en... omelett!

Jag har upptäckt omeletterna på frukosten här. Så efter lite morgonträning i form av ett kort men effektivt pass överkroppsstyrka så intog jag i vanlig ordning frukostbuffén. Min senaste favorit är att låta dagens första mål innehålla en omelett. Det är riktigt gott må jag säga. Annars brukar frukosten bestå av olika kombinationer av grönaker, frukt, ägg, kesella, fullkornsbröd, omelett, youghurt, frön, nötter m.m. Ja, naturligtvis inte allt på samma gång. Har jag sagt att jag älskar frukost?
 
I morse kom jag även till insikt i att jag tidigare har underskattat axelrullningar. Nu syftar jag på den varianten när man håller armarna rakt ut åt sidorna och gör cirklar i olika storlekar. För mina svaga axlar är den övningen otroligt effektiv!
 
Nu ska jag kila iväg mot Bamseklubben och låtsas att jag är grym på norska, hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0