Jobbar på brännan


Jag jobbar på brännan på mitt eget lilla vis. Det kan nog bli ganska snyggt det här. Mitt primära mål nu är verkligen att bli av med inflammationen och kunna gå, springa, hoppa och skutta smärtfritt igen. Så ett par randiga ben känns inte som något stort problem i sammanhanget. Igår fick jag jättebra tips av kiropraktor Magnus Lindblom så nu behandlar jag efter konstens alla regler.

Eftersom att jag inte kan springa så behöver jag hitta något som ersätter min löpträning. Det är ganska många som cyklar mountainbike här på de steniga vandrings-, rid- och cykellederna. Jag begriper inte hur de kan vara cykelleder för det ser ärligt talat livsfarligt ut. Men jag kanske ändå borde prova? Dock har jag hört att det ska vara ganska svårt det där med mountainbike, men det kan ju vara värt ett försök! Imorgon ska jag nog se vad jag kan göra för att få tag i en cykel. Då var det sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0