Drömmar

I min nedstämdhet över att inte kunna träna (eller för tillfället ens röra mig ur sängen), drömmer jag om att vara frisk och stark igen. Jag drömmer också om två saker som jag väldigt gärna vill ha. Den ena är ganska mycket viktigare än den andra. Men den andra skulle verkligen kunna utmana mig mer och ge mig roligare löpträning på egen hand! Om jag nämner att jag på sju månader i princip har sprungit sönder mina älskade Acics-skor och att jag redan har en pulsklocka fast med färre funktioner, så förstår ni säkert vad som är vad...
1900 SEK
 
3899 SEK
 
Med tanke på att den senaste positiva kontohändelsen jag hade var studiebidraget i maj, så känns inte detta så där väldigt rimligt kanske. Men är det något man ska lägga pengar på så är det ett par bra skor! (Och en svindyr pulsklocka är också superviktigt, kan nog inte överleva utan.)
 
Sov gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0