Erbjudande!

Efter två somrar på mitt kära Stenstorpsbad känner jag att lite omväxling inte skulle vara helt fel. Det är absolut inget fel på jobbet och jag trivs ju där, men det vore roligt att prova på någonting annat. Efter en mycket genomtänkt övervägningsprocess har jag kommit fram till att jag skulle kunna tänka mig att ägna sommaren åt följande jobb:

  • Brandman
  • Betygssättning av cypriotiska stränder
  • Chef

Nu förväntar jag mig att alla ni (minst 1 miljon) arbetsgivare som läser detta ser det här som ett fantastiskt erbjudande! Jag menar, vad mer kan ni önska er? Högstbjudande i kombination med roligaste arbetssysslan vinner!

Hej på en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0