Vad hände där?

Det känns minst sagt annrolunda att sitta här och skriva mitt livs första blogginlägg. Jag som alltid tyckt att det där med bloggande haft en självklar fjortisstämpel över sig. En rosa header har jag dessutom, är det verkligen okej? Färgen rosa förresten, den har nog tillräckligt med kapacitet för att få ett eget inlägg någon gång.

Hur som helst, tanken med bloggen är att dela med mig av mitt magnifika berg-och-dalbaneliv i form av tankar, känslor, händelser, tips och idéer och sist men inte minst: en hel del HAPPENINGS! Vad är en happening då? Jag är ännu inte helt säker men jag har en stark känsla av att min tolkning av ordet kommer att göra sig känd under bloggandets gång!

Nu kör vi! (vilka vi?)
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0