Stjärnshopping

När jag och Jonas gör någonting tillsammans har det för det mesta en förmåga att... spåra ur. Så har det alltid varit och så kommer det troligtvis också alltid att förbli. Idag måste jag ändå säga att vi nästan höll oss på mattan. Det vi gjorde var att planera och inhandla ingredienser till nyårsaftons förrätt. Förutom att vi rationaliserade lite och hittade på egna grejer i receptet (typ choklad med räkor), låtsades vara en familj som skulle storhandla, rabblade en ramsa för att bestämma vilket bröd vi skulle ta, förföljde brödkillen för att få färskare bröd, låtsades vara löjrom-finsmakare, tävlade om vem som skulle få femkronan i vagnen, hade ett mindre våldsamt slagsmål på parkeringen, ja bortsett från det så uppträdde vi ändå relativt normalt idag. Jag är stolt. Än finns det hopp, även för oss!


Har jag nämnt att han är en riktig rockstar den där Jonas?


Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Pia

Hahaha, låter i alla fall inte som något jag skulle kunna göra. Hoppet är det sista som sviker människan... :D

2012-01-03 @ 16:50:00
URL: http://pialivosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0