Skidpremiär!

Ett besök på Bytt o Nytt resulterade i både nya längd- och slalompjäxor. Det känns riktigt bra och ännu bättre är att jag redan har invigt längdpjäxorna. Ja det gick faktiskt att åka på Mösseberg. Det var visserligen inte spårat, men det fungerade ändå. Något lite tråkigare är att jag insåg vilken otroligt dålig teknik jag har. Jag åkte med min kära far och han är så långt ifrån bra kondition man kan komma, men ändå var det jag som blev helt slut. Men det är ju helt klart något att jobba på. Jag har ju trots allt några månader på mig.

Klockan 19.50 ska jag sätta mig på tåget tillbaka mot Hjälmared för att gå terminens tre sista skoldagar. Imorgon väntar jul-bodypump med discotouch! Utklädnad är obligatorisk och jag är sjukt taggad. På tisdag går skolans stora julfest av stapeln och på onsdag är det dags för mig att städa ur rummet och flytta hem till Falköping.

En liten parentes är antalet vurpor jag gjorde i spåret idag. Jag kan avlöja att det var >5. Mer än så säger jag inte...

Ha det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0