Julpump med discotouch!

Förmiddagens Bodypump var otroligt rolig. Självklart var det superjobbigt och riktigt svettigt men ska man träna så är det lika bra att det känns ordentligt. I min klass med blivande hälsocoacher har vi en riktigt härlig BP-instruktör som är väldigt duktig på att få alla att känna glädje och pressa sig lite extra. Mannen jag beskriver heter Andreas och ni kan se honom längst fram med det fina glittret i håret.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan göra en hälsoprofilbedömning på en kille på skolan. Just nu känns det ganska nervöst för det blir min första "riktiga" HPB men det får lösa sig helt enkelt. Det brukar oftast göra det.

Ha det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0