Jag flyttar hem

Jag har gått och funderat ett bra tag nu och har till slut bestämt mig. Nästa termin kommer jag att bo i Falköping och pendla till hjälmared. Det är lite tungt att flytta ifrån alla härliga människor här, men jag väljer att prioritera ekonomin för att istället kunna göra lite roliga saker. Till exempel så kommer jag förhoppningsvis åka både till Åre, Sälen och ev även Thailand. Det sista är dock väldigt mycket eventuellt. Vi har nämligen fått för oss att vi ska åka på studieresa till Thailand så just nu ägnar jag väldigt mycket tid åt den här boken. (Den är inte superkul.)


Förhoppningsvis kan vi få något slags stipendie som gör att vi har råd att åka. Det vore verkligen toppen!

Ikväll ska jag för första gången någonsin testa indoor walking. Jag har hört väldigt mycket positivt om det så det ska bli väldigt spännande att se vad passet har att bjuda på.

Hej på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0