Grym lunch

Dagens lunch var en blandning av den mat vi fått det senaste. Med andra ord så kunde man alltså välja lite vad man kände för. När jag slog mig ner vid bordet för att börja äta insåg jag att jag måste varit någon helt annan stans i tankarna när jag tog maten. På min tallrik fanns nämligen pannkakor, pepparsås, äpple, tacochips, lingonsylt, potatis, banan, bröd och bönor. Allt i en enda röra. Bra val Hanna!

Bönor hör förresten till en av de saker som jag alltid lägger upp på tallriken men aldrig äter. Jag är ju trots allt hälsocoach så jag måste ju se till att folk får en seriös bild av mig och min mathållning, eller? Extra mycket bönor tar jag om min kostlärare Lina står bakom mig i kön. Det är troligtvis hon som har uppfunnit bönorna. För övrigt är jag tveksam till att hon hade godkänt min lunch som "ett brett spektra av näringstäta råvaror". Men jag lär nog överleva. Nu ska jag övervinna vädret och ta mig till gymmet för en timmas bodypump!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0