Glädje

MAQ-träningen var som vanligt riktigt härlig. Den påminner dessutom väldigt mycket om mitt favoritpass Functional Moves. Det är funktionell träning för hela kroppen som jag verkligen kan rekommendera!

Efter ytterligare några lektioner gick jag upp till mig, öppnade datorn och blev som vanligt helt varm inombords. Jag har nämligen världens bästa skrivbordsunderlägg. Det består av massa härliga bilder på mig tillsammans med fantastiska vänner och jag blir lika glad varje gång jag ser det! Livet är allt bra skönt.



Nu ska jag ägna mig åt lite skolarbete och idag är det kost- och näringslära som står på schemat. Det känns verkligen toppen att vart enda ämne som jag läser är så otroligt intressant. Det känns faktiskt inte ett dugg jobbigt att plugga!

Puss och kram, skumbanan!

Kommentarer
Postat av: jenny

Nämen så bra med en blogg hännääääääääääääää. Ses i helgen going, saknar dig hihi

2011-12-07 @ 17:00:29
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0