Gläder mig åt minnen och taggar inför nyår

Att umgås med Rebecka var tveklöst det roligaste jag gjort på länge. Det kan helt enkelt inte bli tråkigt när vi är med varandra. Dessutom fick hennes besök mig att längta till nyår som bara den. Det kommer bli grymt kul att festa med alla härliga människor från gymnasietiden. Vi kollade igenom massa härliga kort från studentveckan och jag vill bara uppleva allt om och om igen...

Beachvolleyturnering




Togaparty!


Underbara klass


Champagnefrukost


Lovisa, Cissi och jag <3


Bal på Bjertorps slott!


Jag och Martin vilar ut på Rebeckas båt dagen efter balen.


Idag hade vi styrketräningslektion på hälsostudion och gick igenom ben. Imorgon blir det armar, det kan jag behöva! Det är verkligen roligt att gå i skolan när man läser så här intressanta ämnen. Riktigt härlig skillnad gentemot hur jag upplevde gymnasiet. Som tur är gick jag i en så härlig klass att jag tog mig igenom det trots att jag är långt ifrån en naturvetare.

Hej på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0