Flyttpackar och taggar julfest

Jag har verkligen ingen aning om hur jag lyckats få hit så otroligt mycket grejor! Alla väskor, påsar, kartonger, ja allt jag lyckats få tag i är proppfullt och ändå är långt ifrån allt nedpackat än. Men det får lösa sig på ett eller annat sätt. Annars skulle jag ju kunna göra som storbloggarna och aktionera ut lite saker. Vad sägs, någon som vill köpa ett grådassigt gina-linne? Eller varför inte ett par slitna tygskor från HM? En minst tre år gammal BH från Lindex då? Nehe, inte det...

Ikväll är det dags för Hjälmareds stora julfest! 250 personer ska äta ett helt utsökt julbord (enligt min kostlärare och henne kan man minsann lita på) och därefter festa vidare med uppträdanden, juldans och mycket mer. Juldansen ska bli helt otroligt kul. Den liknar de lekar man som liten gjorde kring granen med den skillnaden att det är mycket mer avancerat. Men otroligt roligt är det!

Ta vara på dagen och försök att njuta av allt positivt livet bjuder på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0