Fin helg

Det har varit en riktigt fin helg med mycket umgänge med familj och vänner. Det ger en så skön energikick! Den kommande veckan kommer bestå av en hel del plugg så den energin ska jag se till att tillgodogöra mig och använda väl. Morgondagens schema har jag absolut ingen aning om hur det ser ut men det får lösa sig. Det fina med att bo på internat är att man oftast hinner fråga någon med mer koll under frukosten.

Här kommer lite bilder från fredagens spårade julgodisbak.


Pappas mästerverk. Notera morötterna och ärtskidorna, allt enligt traditionen!

Nöjda bagare, ganska snygga må jag säga.

Systrarna Östman (vi slåss bara ibland).

Hej på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0