Fantastisk dag framför mig!

Idag kändes det verkligen extra roligt att stiga upp. Dagen är späckad med otroligt mycket roligt! Den börjar med lektion i hälsopedagogik och därefter samtalsmetodik. Efter lunch ska jag och Kajsa 2/Kajsa T/Thidell/Lerum göra en hälsoprofilbedöning på varandra. Därefter tar jag bussen in till Alingsås, kör nya releasen Bodypump 80 och sätter mig sedan på ett tåg hem till Falköping. Där ska jag äntligen få träffa den magnifika Edvard Fredén och efter det är jag övertygad om att dagen kommer kännas fulländad.

För att lysa upp dagen lite extra bjuder jag på två snyggbilder från i lördags.

Vi kan det där med poser.


Skönt gäng!

Njut av denna underbara fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0