Brödbak och finansiering

Nu har jag varit duktig och bakat bröd till morgondagens knytkalas med klassen. Det ska bli supermysigt! Förutom brödet tänkte jag bidra med lite ost, kex och pepparkakor. Lagom svårt kände jag. Jag hoppas på att de äldre står för lite mer "matiga" saker. Men jag gillar bröd så mig skulle det inte gå någon nöd på om jag så skulle bli ensam på kalaset!

Jag har funderat fram en liten finansieringsidé under dagen. Från och med jullovets start så kommer jag att erbjuda massage. Jag har ett mysigt rum hemma där jag har en massagebänk och eftersom att jag är under utbildning kommer priset vara välidgt förmånligt. Exakt vad det kommer kosta är ännu oklart men är du sugen så är du välkommen att höra av dig!

Efter middagen ska jag och Kajsa träna Functional Moves och det ska bli riktigt roligt. Det är alltid superjobbigt och otroligt bra träning för hela kroppen. Om du inte har testat så kan jag verkligen rekommendera dig att göra det. Det är i alla fall mitt absoluta favoritpass. Nu ska jag titta till brödet i ugnen.

Hej på en stund!


Kommentarer
Postat av: jenny

jag vill ha massage darling, skriv mig längst upp på din vänstelista är du gullig

2011-12-14 @ 23:25:19
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0